Class of 2k14


6 dagar

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej, behövde du lämna tillbaka din skoldator när du åkte till USA?

Svar: Hej!! Gud vad kul att du ska åka! Jag är så fruktansvärt avundsjuk på dig som har hela ditt år framför dig, medans jag endast har 6 dagar kvar!!
Jag lämnade inte tillbaka datorn, utan tog med mig den till USA, och jag skulle absolut rekommendera att du tar med dig en laptop.Min organisation sa att det inte behövdes, men jag tyckte det var skönt att ha det för att kunna skypa med mina vänner och familj då och då, och ibland för inlämningar/uppsatser i skolan osv :-)

Fråga gärna om du undrar över något annat! Kram!!
karinusa.blogg.se

2014-06-03 @ 16:29:20
URL: http://thatsalyssa.blogg.se
Postat av: Alyssa

Hej tack för svaret :) Jag förstod inte om det var din egna dator eller skoldatorn som du tog med. Jag har nämligen bara en skoldator och dom vill att jag ska lämna in den. Har inte precis lust att köpa en ny mac utan några program bara för att ha den där när jag ända får tillbaka min skoldator sen :/

Ha det bra nu innan du åker hem! Kram :)

Svar: Jag tog med mig min skoldator...dom as ingenting om att jag måste lämna in den!
karinusa.blogg.se

2014-06-08 @ 21:30:18
URL: http://thatsalyssa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0